Endnu et dejligt billede med kig ud over den smukke sø.
Et billede med vor fine banner i forgrunden.
Her fornemmer man virkelig det flotte forårsvejr.
Vægten kontrolleres nøje.
Så er der fisk på vej i nettet.
Som altid følges der med i indvejningen.
Et udsnit af de deltagende fiskere. Der var virkelig vejr til at småhygge omkring søen.
Fra venstre vinderen, nr. 3 og nr. 2 i konkurrencen. Læs mere under Sidste nyt.
vinderen med sin fine guldørred.
Turleder Knud E. Nielsen overrækker præmien.
Så er indvejningen i fuld gang.