Lørdag d. 9. maj gik turen til Hadsund Put & Take. Som det fremgår af billederne fra turen, var der det dejligste vejr til et sådant arrangement. Men godt vejr er ikke altid lig med godt fiskevejr. Der blev da heller ikke landet de helt store, hverken med hensyn til kilo eller antal. Det blev til i alt ca. 15 ørreder fordelt på 18 deltagere. 3. største blev landet af Henrik Nielsen. Det var en guldørred som vejede 1,640 kg. Nr. 2 blev Marne Vestergaard med en regnbueørred på 1,720 kg. Og vinderen med en guldørred på 1,890 kg blev Kim A. Poulsen. Han fik et gavekort til Kragh’s på kr. 400.- foruden 50 point til foreningsmesterskabet. Disse point bragte ham samtidig på 1. – pladsen i samme mesterskab. De andre 2 fik hhv. 20 og 30 point. Hadsund Put & Take havde udloddet 2 stk. gavekort til søen. Disse blev fordelt ved lodtrækning til Kim A. Poulsen og Marne Vestergaard. Denne gang var det Henrik Nielsen der havde bagt kage til hele holdet. Den blev vellystent konsumeret i løbet af dagen. Tak for det Henrik.

Kim A. Poulsen med sin vinderfisk.